- 04 juli 2019
- | Bron: Professional
Lancering Nextrade op Tendence
Lancering Nextrade op Tendence Digitale transformatie van de industrie vormgeven Nextrade - het digitale bestelplatform - vierde bij de opening van Tendence 2019 de lancering van zijn pilotversie. Meer dan 40 leveranciers met meer dan 60.000 artikelen hebben al hun B2B-winkels op het platform ingeschreven. Met deze tool is er een format dat nieuwe kanalen creƫert om vraag en aanbod op elkaar af te stemmen in een tijd van enorme consolidatie in de retailsector. Voor retailers is het niet langer nodig om handmatig bestellingen te plaatsen bij individuele leveranciers - wat tijd, geld en middelen bespaart. Elke leverancier is ook vrij om zijn eigen winkel te ontwerpen die de look & feel van zijn merk weerspiegelt met onafhankelijk rechtenbeheer en prijsstelling - inclusief het uploaden van productafbeeldingen, video's, productbeschrijvingen en andere marketingdocumenten. "Digitale alternatieven bieden gebruikers nog meer vrijheid om hun beursbijeenkomsten te wijden aan ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.