Bouwunie lanceert De Warmste Aannemer

Herasdoek op werven steunt ontwikkelingsorganisatie Trias

In de week van 18 tot en met 24 december strijkt Studio Brussel neer in Kortrijk voor ‘De Warmste Week’, een week waar iedereen zijn of haar warm hart toont voor duizenden goede doelen. Ook Bouwunie organiseert dit jaar een actie: De Warmste Aannemer.
“Speciaal voor ‘De Warmste Week’ ontwierpen we een herasdoek voor op de werven van onze aannemers”, zegt gedelegeerd bestuurder Jean-Pierre Waeytens. “De opbrengst van de actie gaat naar Trias, een ontwikkelingsorganisatie die ondernemers in het buitenland ondersteunt met de groei en ontwikkeling van hun bedrijf.”
Aannemers kunnen de herasdoeken gemakkelijk online bestellen en ophangen op hun werven. De kostprijs per stuk is 75 euro excl. btw. Bovenop de opbrengst zal Bouwunie nog een extra bijdrage storten. De totale opbrengst van de actie zal bekend worden gemaakt tijdens ‘De Warmste Week’.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Elektricien 

Elektricien maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.